Ես և շունը

մարտի  31

թեմա – երկխոսություն

վերնագիր – «Ես ու շունը»

Բարև,  ես Մաշան եմ։ Ես մի անգամ քայլում էի անձրևանոցով և հանդիպեցի մի շան և ասացի․

  • Բարևմ ես Մաշան եմ, իսկ դո՞ւ։
  • Ես շունն եմ, դու շատ գեղեցիկ ես։
  • Շնորհակալություն, օ՜հ,  դու այնքան կեղտոտ ես, որ ես կվերցնեմ քեզ ինձ հետ տուն կտանեմ։
  • Այո, ես շատ միայնակ և կեղտոտ եմ ապրում, արի՛ ես քեզ անվանեմ «Ուրախություն»։

Մենք գնացինք միասին տուն։

  • Ուրախություն արի վաննան պատրաստ է։
  • Գա՜ֆ, գա՜ֆ, ույիիիիիի՜՜՜՜․․․․
  • Ա՜հ, դու ինձ թրջեցիր․․․
  • Կներես։
  • Օ՜հ, ներում եմ։

Քսան րոպե անցավ լոգանքից հետո։

  • Ուրաղություն, արի ես քեզ սանրեմ։
  • Գա՜ֆ, գա՜ֆ,  ես եկա;

Տասը  րոպե անց պատրաստ էինք արդեն զբոսնելու համար։

Գա՜ֆ,  գա՜ֆ – ասաց Ուրախությունը։

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով