Բնագիտության Հաշվետվություն

Բարև ձեզ ես Մաշան եմ և ես ձեզ այսօր կպատմեմ թե ես ինչ եմ սովորել բնագիտության ժամանակ այս քանորդի ժամանակ                                                                                                                                     սաա իմ աշխատանքերն են

Իմ ընտանի կենդանին — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

Անձրև տնային պայմաններում — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

Մի տիկնիկի պատմությունը — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

Մեր տարրօրինակ բույսը — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

Ամերիկայի հայտնագործումը — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

«Արևորդի» մրջազգային բնապահպանական փառատոն — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

Ինչու են տերևները թափվում աշնանը — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

բնագիտության դաս — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

Հարաֆային Ամերիկայի մասին — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

Աֆրիկայի մասին — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

Հյուսիսային Ամերիկայի մասին — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

Եվրասիայի մասին — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

Աֆրիկայի մասին փաստեր — Գասպարյան Մարի (edublogs.org)

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով