ՈՒսումնական Գարուն

Սիրելի՛ սովորող, ընտրի՛ր ցանկից, կարդա՛ (եթե ունես ընտրած գիրք, որը կարդում ես, կարող ես շարունակել կարդալ):

Գ րիքը կարդալու ընթացքում կամ հետո կատարի՛ր հետևյալ առաջադրանքները՝

  • Բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնում կարդացածդ գրքի (գրքերի) մասին պատմելիս  անպայման նշի՛ր  բաժինը:
  • Ի՞նչ գիրք ես կարդում(վերնագիրը, հեղինակի անունը): Կախարդական կոճակները հեղինակ Նունե Սարգսյան
  • Քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը կամ արտահայտությունը:

Երբ բոլոր սև մարգարիտները դառնան սպիտակ, այդ ժամանակ և միա՛յն այդ ժամանակ դու պատրաստ կլինես գտնել վաշիվոշին և կախարդական կոճակները

  • Առանձնացրո՛ւ հերոսներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:

փափուկ — Նրան տեսնալու ժամանակ Սադափը մտածեց որ փափուկը կատու է
Սադափ Դարզին — Նա սիրում է նկարել, կարդալ և նա շատ անուշիկ աղջիկ է
Շուշան դարզին  — Նա բժիշկ է և ունի շատ անուշիկ աղջիկ
Սալմանասար — Նա հետաքրքիր տեսք ունի երկար բեղեր, որը նա կապում է գլխի հետևում երկար, մազեր և փռշտացող ժամացույց
Պրոֆեսոր Գասպար — Նա Սադափի ընկերն է և նա շատ լուրջ մարդուկ է
Պուտպուտիկ — Նա պուտպուտիկներով շոր է հագնում և ունի եղբայր
Չալպուտիկ — Նա պուտպուտիկներով շոր է հագնում և ունի քույր
Վաշիվոշ — Նա չար կախարդ է, բայց վերջում նրան օգնում են հասկանալ, որ նրա մեջ իսկապես լավ բան կա
Տատիկ — Նա շատ է սիրում, երբ ամեն ինչ կոկիկ է և ունի իր տեղը
Պապիկ — Նա սիրում է իր ընկերների հետ շախմատ խաղալ
Զազուելա — Նա ունի երկար և գեղեցիկ գանգուռ մազեր

  • Գրի՛ր կարծիք կարդացածդ գրքի մասին:

գիրքը կարդալուց ես մտել էի գլխավոր հերոսի տեղ ,երբ նա հայտնվում է վատ և անհարմար իրավիճակում ես իմ կարծիքն էի հայտնում ոնց այդտեղից դուրս գալ

գիրքը 166 էջ է ես կարդացի ամբողջ հեքիաթը 3 օրում

  • Կարդացածդ գիրքը ներկայացրո՛ւ  ռադիոնութի կամ տեսանյութի միջոցով:

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով