«Ուսումնական գարուն» նախագիծ

 

Մասնակիցներ՝  4-րդ, 5-րդ և 6-րդ դասարանի սովորողներ

Ժամկետը՝ մարտի 27-ից ապրիլի 2

Նպատակը՝ Սովորողների մեջ հետաքրքրություն առաջացնել բնության նկատմամբ։

Ընթացքը՝ Հարգելի՛ սովորողներ,  «Ուսումնական գարուն». նախագծի շրջանակներում առաջարկում եմ կատարել  հետևյալ աշխատանքներից որևէ մեկը.

  • Սովորողները կատարում են սերմնացան, բույսերի խնամք և հրապարակում բլոգում.
  • Գարնանային զբոսանք, պատմում և հրապարակում բլոգում.
    Հայաստան կինոթատրոնի այգին-ես շատ-շատ եմ սիրում ես հիշում եմ երբ ես բոքր էի ես և տատիկս ամեն օր գնում էինք այդ այգին։Ինձ մոտ կան շատ հիշողություններ այդ այգու հետ կապված։և ես այդ այգին շատ շատ եմ սիրում
  • Գարնանային բակային աշխատանքեր.
  • Սովորողները իրենց տանը տեսակավորում են թափոնները (պլաստիկ, մետաղ, թուղթ, ապակի) պատումի և տեսանյութի տեսքով հրապարակում բլոգում, պատմում այն մասին, թե թափոններից ինչե՞ր կարող են պատրաստել:

    Նախագծի արդյունքը՝ այստեղ:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով